maandag 7 december 2009

Raadslid aangevlogen door Marokkaanse teven

Herbert Raat raadslid voor de VVD in Amstelveen is in de metro aangevlogen door drie Marokkaanse meisjes. 'Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij', schrijft hij op zijn weblog.

Raat was donderdag na zijn werk nog even naar de Amsterdamse Bijenkorf gegaan voor de laatste sinterklaasinkopen. Op de weg terug in de metro naar Amstelveen wordt een oudere man uitgescholden en aangevallen door enkele meisjes van een jaar of 16.

'De man springt op en probeert haar van hem af te houden. De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'', schrijft de VVD'er op zijn blog. Als hij er iets van zegt, krijgt Raat ook de wind van voren. 'Meteen staat één van hen voor mijn neus en begint te duwen, ik spring op en sta in oogwenk te vechten met 2 van hen. Nu eruit schreeuw ik en de deuren gaan open, klodders spuug vliegen door de lucht, een jongen voor in de coupe komt aangevlogen om te helpen. De deuren van de metro gaan dicht en het trio trapt nog tegen de metro. Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij dat ik nog eens sta te matten in de metro met drie meisjes', schrijft Raaé.

Tja, welkom bij de zegeningen van de multikulturele samenleving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten